۰۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۱۸۴۲۰
خطیب نماز جمعه سمنان:

استکبار جهانی دلسوز ملت ما نیست|دشمن توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد

استکبار جهانی دلسوز ملت ما نیست|دشمن توان مقابله با ایران اسلامی را ندارد
امام جمعه موقت سمنان گفت: استکبار جهانی و رأس آن‌ها آمریکا دلسوز ملت ما نیست بلکه در خود توان و جرأت مقابله و زورآزمایی با ایران اسلامی را نمی‌بیند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر عبدوس در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور مردم ولایتمدار این شهرستان به میزبانی مصلی نماز جمعه سمنان برگزار شد، اظهار داشت: جوانان برومند و ولایتمدار ایران اسلامی با تکیه بر قدرت ایمان و اراده و دانش خود و ساخت انواع تسلیحات دفاعی کشور را به اوج اقتدار در این زمینه رسانده اند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به بی نیازی کشورمان در تولیدات نظامی خود به بیگانگان و بالاخص نظام سلطه، خاطرنشان کرد: نمونه بارز توان دفاعی ایران اسلامی نیروی مقتدر پدافند هوایی کشور است که با وجود پایگاه‌های متعدد در جای جای مرز‌ها و اقصی نقاط کشور و مجهز شدن به انواع تسلیحات مدرن بومی تجاوز به حریم هوایی ایران را به خیالی واهی برای دشمنان بدل کرده است.

وی با اشاره به شکست‌های متعدد سیاست‌های استکبار جهانی در منطقه و بالاخص در مواجهه با قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت، تصریح کرد: همه باید بدانیم که استکبار جهانی و رأس آن‌ها آمریکا دلسوز ملت ما نیست بلکه در خود توان و جرأت مقابله و زورآزمایی با ایران اسلامی را نمی‌بیند.

خطیب نماز جمعه سمنان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان والامقام رجایی و باهنر، بر وحدت و همدلی قوای سه گانه و مردم و مسئولان در مسیر توسعه کشور و رفع مشکلات به عنوان نسخه راهگشا تأکید کرد و گفت: نقش همکاری قوای مجریه و قضائیه در مقابله با فساد در کشور به عنوان راهکار مهم تحقق اهداف و آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی کلیدی است./۹۷۷/پ210/ب1
جواد رمضانیان
ارسال نظرات